Аналітика веб сайтів

responsive

Переважно аналітику веб сайтів починають проводити уже після накопичення певних даних. В загальному це збір, аналіз і інтерпретація інформації про відвідуваність сайту з метою покращення та оптимізації. Основне завдання аналітики сайту - моніторинг відвідуваності. Завдяки цим даним можна визначити лояльну аудиторію веб сайту і вивчити поведінку відвідувачів на сторінках.

Аналітика дуже сильно допомагає в подальшому розвитку сайту. Завдяки їй можна: визначити проблемні місця на сайті, налаштувати ефективні інтернет кампанії, збільшити кількість зацікавлених відвідувачів.

З найбільш популярних безкоштовних інструментів веб аналітики можна виділити - Google Analytics і Яндекс Метрику.

Ми пропонуємо наступне:

додавання коду Google Analytics і Яндекс Метрики на сайт і перевірка його наявності на всіх сторінках сайту;

налаштування профілів і доступів до статистики;

налаштування цілей;

синхронізацію Google Analytics з Webmaster і AdWords;

створення користувацької звітності;

фільтрація даних;

налаштування внутрішнього пошуку по сайту;

налаштування електронної торгівлі;

налаштування відслідковування пошукової і медійної реклами;

відстеження інших каналів реклами;

визначення KPI (ключові показники ефективності);

налаштування відслідковування піддоменів;

налаштування автоматичного формування регулярних звітів.

У нас працюють люди з сертифікатами від Google і Яндекс. Вони знають, як правильно налаштувати сервіси аналітики і провести професійний аналіз отриманих даних.

Вартість послуги обговорюється в індивідуальному порядку.

Також при потребі ми можемо проконсультувати наших клієнтів по:

принципах роботи Google Analytics і Яндекс метрики;

 

огляду інтерфейсу цих систем;

 

ключових показниках статистики.

 

Після цих консультацій людина сама зможе проаналізувати звіт і зробити правильні висновки стосовно того, що і як потрібно зробити, щоб покращити дані.