Просування в соціальних мережах

responsive

Просування в соціальних мережах (SMM) - на даний момент один з найперспективніших напрямків залучення клієнта. Ще недавно хороша камера на телефоні вважалась чимось крутим. Зараз практично у кожної людини є смартфон на якому встановлені соціальні мережі. Людина туди заходить поспілкуватись, переглянути фільм, послухати музику, пограти любиму гру, переглянути нові фото своїх друзів, найти цікаву інформацію. Одним словом, свою сторінку в соціальній мережі вона сприймає, як власний віртуальний дім. А де ще можна щось порекомендувати в індивідуальному порядку, як не в соціальній мережі? Адже ця рекомендація буде від друга, хоч і віртуального.

Реклама в соціальних мережах також передбачає комплексний підхід. Такі гіганти як фейсбук і контакт мають власні рекламні місця, які можна купити. Великим плюсом в покупці такої реклами є можливість вибору дуже багатьох параметрів тої людини, котрій дійсно потрібно показати рекламне оголошення і воно її точно зацікавить.

Часто бувають ситуації, коли людина сама веде свою групу і в неї є уже певна кількість підписників, але продаж товарів чи послуг нема. В такій ситуації варто подумати про залучення спеціаліста, котрий володіє певним набором знань і інструментів для реалізації поставленої задачі.

Цілі для просування в соц. мережах:

гуртування потенційних клієнтів;

прямий зв'язок з потенційними покупцями;

збільшення кількості продаж;

стимуляція повторних продаж;

просування бренду;

покращення лояльності аудиторії до бренду;

можливість почути потенційних покупців (їх потреби і побажання)

Схема просування в соц. мережах:

аналіз конкурентів;

визначення аудиторії потенційних покупців;

цілі соціальної кампанії;

вибір мереж для роботи;

створення і наповнення спільноти;

інтерактивний контент (акції, голосування, конкурси);

реклама (таргет: створення кампанії, оголошень, звітність і статистика);

використання інших груп для реклами;

спроби запуску вірусного ефекту;

регулярне наповнення і модерація спільноти.

Вартість послуги обговорюється в індивідуальному порядку.